[Libreoffice] Good hotel

Egor Miliukov miliykov2 at bmail.ru
Wed Jun 29 06:12:03 PDT 2011

Hello! My name is Egor Miliukov, I visited your hotel with my family when we were in your town, I really liked it, see how well your team is working harmoniously and now I will always stay with you and will advise all my friends have I have a request - could send me your promotional materials, souvenirs with your logo, that can remind of your hotel. Best wishes.
Country: Russia
City: Ulaynovsk
Zip Code: 432064
Street: Novosandetsky
House:16
Apartment: 30
Miliukov Egor
Hallo! Mein Name ist Egor Miljukow, ich Ihr Hotel besucht mit meiner Familie, wenn wir in Ihrer Stadt waren, ich mochte es wirklich, wie gut Ihr Team ist harmonisch arbeiten und jetzt werde ich immer bei dir bleiben und beraten alle meine Freunde haben Ich habe eine Anfrage - konnten Sie mir Ihre Werbematerialien, Souvenirs mit Ihrem Logo, dass von Ihrem Hotel erinnern kann. Die besten Wunsche.
Land: Russia
City: Ulaynovsk
Zip Code: 432064
Street: Novosandetsky
House: 16
Appartement: 30
Miljukow Egor
Hello! Mi nombre es Egor Miliukov, he visitado su hotel con mi familia cuando estabamos en la ciudad, me gusto mucho, ver como su equipo esta trabajando en armonia, y ahora siempre voy a estar con usted y le recomiendo a todos mis amigos han Tengo una peticion - me podia enviar sus materiales promocionales, souvenirs con su logotipo, que puede recordar de su hotel. Mis mejores deseos.
Pais: Russia
Ciudad: Ulaynovsk
Codigo Postal: 432064
Calle: Novosandetsky
Casa: 16
Apartamento: 30
Miliukov Egor
Ciao! Il mio nome e Egor Miljukov, ho visitato il tuo hotel con la mia famiglia quando eravamo nella vostra citta, mi e piaciuto, vedere come la tua squadra sta lavorando in armonia e ora mi rimarra sempre con voi e consigliarvi tutti i miei amici hanno Ho una richiesta - mi potesse inviare il materiale promozionale, souvenir con il vostro logo, che puo ricordare del vostro hotel. I migliori auguri.
Paese: Russia
Citta: Ulaynovsk
CAP: 432064
Via: Novosandetsky
House: 16
Appartamento: 30
Miljukov Egor
Hello! Nazywam sie Egor Milukow, odwiedzilem swoj hotel z moja rodzina, kiedy bylismy w twoim miescie, naprawde lubi to, zobaczymy jak zespol pracuje harmonijnie, a teraz bede zawsze z toba i poinformuje wszystkich moich przyjaciol Mam prosbe - moze wyslac mi swoje materialy promocyjne, upominki z logo, ktore moga przypominac o hotelu. Najlepsze zyczenia.
Kraj: Russia
Miasto: Ulaynovsk
Kod pocztowy: 432064
Ulica: Novosandetsky
House: 16
Apartament: 30
Milukow Egor
Bonjour! Mon nom est Egor Milioukov, j'ai visite votre hotel avec ma famille quand nous etions dans votre ville, j'ai vraiment aime, voir la facon dont votre equipe travaille harmonieusement et maintenant je vais toujours rester avec vous et vous conseille a tous mes amis ont J'ai une demande - pourrait me faire parvenir votre materiel promotionnel, des souvenirs avec votre logo, qui peut rappeler de votre hotel. Meilleurs v?ux.
Pays: Russia
Ville: Ulaynovsk
Code postal: 432064
Rue: Novosandetsky
Maison: 16
Appartement: 30
Milioukov Egor
Ola! Meu nome e Egor Miliukov, visitei o seu hotel com minha familia quando estavamos em sua cidade, gostei muito, ver como sua equipe esta trabalhando harmoniosamente e agora vou ficar sempre com voce e ira aconselhar todos os meus amigos tem Eu tenho um pedido - poderia me enviar seus materiais promocionais, lembrancas com seu logotipo, que podem lembrar do seu hotel. Muitas felicidades.
Pais: Russia
Cidade: Ulaynovsk
CEP: 432064
Rua: Novosandetsky
House: 16
Apartamento: 30
Miliukov Egor
Hello! Mitt navn er Egor Miliukov, besokte jeg et hotell med familien min da vi var i byen din, jeg virkelig likte det, se hvor godt team jobber harmonisk, og na vil jeg alltid v?re med deg og vil rade alle mine venner har Jeg har en foresporsel - kunne sende meg din reklamemateriell, suvenirer med din logo, som kan minne om hotellet. De beste onsker.
Land: Russia
By: Ulaynovsk
Postnummer: 432064
Street: Novosandetsky
House: 16
Leilighet: 30
Miliukov Egor
Dobry den! Jmenuji se Egor Miliukov, jsem navstivil hotelu se svou rodinou, kdyz jsme byli ve vasem meste, opravdu libilo, jak dobre tym funguje harmonicky, a ted budou stale s vami a bude informovat vsechny me pratele Ja mam prosbu - muze mi poslat sve propagacni materialy, upominkove predmety s logem, ktere pripominaji hotelu. Vsechno nejlepsi.
Zeme: Russia
Mesto: Ulaynovsk
PSC: 432064
Street: Novosandetsky