[Intel-gfx] SPENDE

semttran at cacoal.ro.gov.br semttran at cacoal.ro.gov.br
Sun Aug 28 03:06:11 UTC 2022

Beste begunstigde, Je hebt een liefdadigheidsdonatie van ($ 10.000.000,00) van Mr. Mike Weirsky, een winnaar van een powerball-jackpotloterij van $ 273 miljoen. Ik doneer aan 5 willekeurige personen als je deze e-mail ontvangt, dan is je e-mail geselecteerd na een spin-ball. Ik heb vrijwillig besloten om het bedrag van $ 10 miljoen USD aan jou te doneren als een van de geselecteerde 5, om mijn winst te verifiëren Vriendelijk antwoord op: mike.weirsky.foundation003 at gmail.com Voor uw claim.