[kmscon-devel] دستورالعمل تازه جيمز براي داکتر اشرف غني

hub a.hub31 at yahoo.com
Tue Apr 1 03:25:47 PDT 2014

   دستورالعمل تازه جيمز براي داکتر اشرف غني<ORC:n249764:kmscon-devel at lists.freedesktop.org:0::ORC>

متن توصيه نامه دوم جيمز کارويل (عضو حزب دموکرات امريکا، مسوول ستاد انتخاباتي
بيل کلينتون و مشاور صدراعظم اسراييل که فعلا در راس ستاد انتخاباتي و مشاوران
تبليغاتي اشرف غني احمدزي قرار گرفته است)، به اشرف غني احمدزي نامزد انتخابات
رياست جمهوري افغانستان، بصورت محرمانه به شبکه اطلاع رساني افغانستان رسيد که
عينا خدمت خوانندگان عزيز تقديم مي داريم:

 عاليجناب داکتر اشرف غني احمدزي؛

در پاسخ به سوال دوست مشترک ما بايد بگويم که در شرايط کنوني امکان آن را ندارم
ولي تلاش خواهم نمود به شکلي مناسب تدارک آن را ببينم. در واقع برخي موانع در
ايالات متحده مشکل اصلي براي چنين کاري است. بايد اعتراف کنم پرزيدنت اوباما هنوز
هم مردد است ولي فکر مي کنم مي توان او را هم راضي نمود. وضعيت رقيبان اصلي شما
معضل کمي نيست با اين وجود بايد بدون خستگي کار کنيد.

 و اما آخرين توصيه ها:

 1ـ دفاتر تبليغاتي خود را هميشه با نشاط حفظ کنيد. به آنها توصيه نماييد مبارزه
انتخاباتي سه مرحله دارد که ما هم اکنون در مرحله اول آن قرار داريم.

 2ـ حرکت شما در برخي مناطق بسيار عالي بود. خانم ايزابل به دقت اوضاع را زير
نظر داشته و از وضعيت فعلي راضي است.

 3ـ ميزان ريش شما در حد مطلوبي است. آراستگي آن را حفظ کنيد.

 4ـ با کمک دوست مشترک ما سه متن سخنراني براي مناطق جنوبي آماده کرده ام که بايد
بدون تغيير در کلمات مورد استفاده قرار گيرد. نگران ساير مسايل آن نباشيد، مشاورانم
بارها اين متن ها را بررسي کرده اند.

 5ـ خستگي بيش از حد بعد از کمپاين بدخشان طبيعي بود ولي نبايد از قرص آرام بخش
با دوز بالا استفاده مي گرديد. دکتر مايک همين امروز در اين باره دستورالعمل جداگانه
اي براي شما خواهد فرستاد.

 6ـ زمان انجام تمرينات يوگا را کمتر از 20 دقيقه قرار ندهيد اگر چه توصيه من
همچنان حداقل 40 دقيقه در روز است.
 7ـ سخنراني هاي خانم رولا را تا هفته آخر استمرار دهيد. در اين باره خانم ايزابل
موارد خاصي را به ايشان آموزش خواهد داد. به خانم رولا تاکيد کنيد دقيقاً مطابق
دستورالعمل رفتار نمايد.

 8ـ به آقاي عبدالرشيد دوستم تذکر دهيد در هنگام مشايعت شما فاصله اي که قبلاً
توصيه کرده ام را مراعات نمايد. نه بيشتر از آن و نه کمتر از آن. همچنين به نظرم
در کمپاين هشتم، ايشان کمي مست به نظر مي رسيد که البته شايد به دليل خستگي ناشي
از سفرهاي مکرر بوده است.

 9ـ بخشي از تصاوير دوربين دوم را در کمپاين ها مرور کنيد و اگر فرصت آن را نداريد
اين کار را به آقاي بيگ محول کنيد. رفتار مردم در هنگام سخنراني نبايد از چشم
شما دور بماند.

 10ـ نوع خنده خود را کنترل کنيد، شما بايد لبخند مقتدرانه داشته باشيد ولي در
هنگام قهقهه فرم صورت شما برهم مي ريزد.

 11ـ وضعيت جسمي شما براي من نگران کننده است، کوچک ترين بي توجهي به آن مي تواند
کل سرمايه گذاري شما را با تهديد مواجه نمايد.

 باز هم توصيه مي کنم دستورات تخصصي دکتر مايک را با دقت انجام دهيد، تبحر ايشان
در اين موارد بسيار عالي است(منبع)