LibreOffice 7.2.0.4 : bug report

Jean-Baptiste Faure jbfaure at libreoffice.org
Wed Sep 8 21:52:28 UTC 2021

Bonjour Lydie,

Cette liste de discussion est dédiée aux échanges concernant le développement de
LibreOffice. Ces échanges doivent être conduits en anglais. Quant aux rapports de bug il
faut les faire sur le site dédié pour qu'ils puissent être traités efficacement :
https://bugs.documentfoundation.org/

Vous avez certainement un problème avec votre installation de LibreOffice. Pour obtenir de
l'aide, la bonne méthode est de vous adresser, en français, soit à la liste de discussion
francophone users at fr.libreoffice.org soit au forum AskLibo :
https://ask.libreoffice.org/c/french/7. Pensez à donner le maximum d'information sur la
machine utilisée, le système d'exploitation utilisé, la procédure d'installation réalisée.

English translation from deepl.com :

Hello Lydie,

This discussion list is dedicated to exchanges concerning the development of LibreOffice.
These exchanges must be conducted in English. As for bug reports, they should be made  on
the dedicated site so that they can be processed efficiently:
https://bugs.documentfoundation.org/

You certainly have a problem with your LibreOffice installation. To get help, the best
method is to contact, in French, either the French-speaking discussion list
users at fr.libreoffice.org or the AskLibo forum : https://ask.libreoffice.org/c/french/7.
Remember to give as much information as possible about the machine you are using, the
operating system you are using and the installation procedure you have followed.

Best regards.
JBF