Test LibreOffice

Regina Henschel rb.henschel at t-online.de
Sun Mar 6 18:38:38 UTC 2022

Hello Ysmériane,

you can download the latest developer version from
https://dev-builds.libreoffice.org/daily/master/
This version can be installed in parallel with a regular version.

If you encounter problems, please write a bug report
https://wiki.documentfoundation.org/QA/BugReport/fr

If English is difficult for you, discuss the problem on a
French-language mailing list.

Kind regards,
Regina

Translated with DeepL:

Bonjour Ysmériane,

Vous pouvez télécharger la dernière version du développeur à l'adresse
suivante
https://dev-builds.libreoffice.org/daily/master/
Cette version peut être installée en parallèle avec une version régulière.

Si vous constatez des problèmes, écrivez un rapport de bogue
https://wiki.documentfoundation.org/QA/BugReport/fr

Si l'anglais est difficile pour vous, discutez du problème sur une liste
de diffusion francophone.